søndag 15. juli 2012

Farge til furua: "Poppy Mint"

Furustol nr. 2 fikk ny farge, en god stund etter at stol nr. 1 fikk fargen jeg døpte "Pudderdrøm" (Som du kan lese om her!) Atter en gang falt valget på mintgrønn- kode 0010-B90G denne gangen, funnet hos Møbel Pøbel, som i sin tur er funnet hos Kasparas Regnbue. Har du ikke vært innom disse bloggene, anbefales de på sterkeste for herlige farger og masse fin inspirasjon- spesielt når det gjelder nettopp det å gi nytt liv til gamle møbler!
Jeg har visst et behov for å døpe fager, og denne kalte jeg for "Poppy Mint", ettersom jeg har brukt mange varianter av mintgrønn, og denne liksom "popper" litt:-)
Den skal også brukes på et spennende DIY-prosjekt på et ganske vesentlig møbel vi har har stort behov for leeenge! Håper bare det funker sånn som jeg har sett for meg! Som vanlig er det noen som har idéene, og andre som må ta sag og hammer fatt, og sette idéene ut i live- så vi får se... Funker det skal dere selvsagt få se resultatet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...