søndag 3. februar 2013

Funn fra finn: Et lite oppussingsobjekt til åtte komma fem

Hold dere fast....! For det handler om å se mulighetene og ikke begrensningene, ikke sant? Se et objekt som en uslepen diamant en kan forme med egen stil og smak. -Å se drømmehjemmet åpenbare seg i tankene- bak persiske tepper og brune fliser, (røde!) vegg-til-vegg tepper, kanarigule vegger og mengder av tapet. Se minimalisme fremfor litt sliten maksimalisme, litervis med hvit maling og en stor dose pågangsmot og egeninnsats.

For dere som er lokalkjent vet at dette huset har en fantastisk beliggenhet med drømmeutsikt, gode solforhold, kort vei til både byen og marka. Det er nesten så jeg får megler- terminologien under huden her... Men her snakker vi virkelig drømme- utsikt, drømme-hage og ja....drømmehuset!!! Dersom vi hadde hatt tid, krefter og ikke minst økonomi til å kaste oss over 276 m2 med hus som skriker etter oppussing fra topp til tå.  For megleren overdriver virkelig ikke når han sier "stort potensiale"...!

Noen som er med å spleise? (Men fritt for spiret....!)

Se finn annonsen HER!


5 kommentarer:

  1. Her stormer jeg til med store både oooh! og Aaah! Jovisst vet jeg at dette er en perleplass, og bare seee på trappen! Nydelig hus med helt super beliggenhet. De var såvisst ikke gale de andre du har vist heller, men dette var gull. Bangegården har jeg tråkket mye i, og jeg bodde i prestegården ved siden av for mange år siden.

    Marokkanske detaljer var lekkert.

    Fortsett med sikleboliger! :)

    SvarSlett
  2. Å herremin! Så fin! Og helt CRAZY inni. Men for et fantastisk utgangspunkt! Ja, hvis man har fire mill ekstra til å pusse opp for, vel å merke... Men man får vel en del for den fradelte tomta, vil jeg tro! Minst et par-tre mill? Eller?

    SvarSlett
  3. Åååå for eit nydelig hus...Guri malla så fint:)
    Herlig blogg du har, eg legg meg til som følgar hos deg, og gler meg til og følga deg vidare:)
    Fin mandag og fin ny veka til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Du kjøper dette og jeg ditt, ok??!!
    Bor på Øren nå, kult med blogg i Drammen, så titter ofte innom:)

    SvarSlett
  5. Så hyggelige å høre.Mangler bare 5 millioner, men skal skrike ut når Syrinveien 3 kommer for salg:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...