søndag 24. mars 2013

DIY: Jersey Skirt




Med mine 10 ekstra babykilo er jeg langt fra noen modell, men måtte bare vise dere dette fine hjemmesydde high-waist skjørtet i bomulls-stretch, sydd av Mamma, etter idé fra meg (siden jeg er så glad i slike skjørt, men aldri finner noen lignende i butikken...) 
Hu mor er en skikkelig racer på symaskinen, og mekka dette på under fem minutter helt uten oppskrift, men ønsker du å lage lignende til enten deg selv eller en lite jente, kan du bruke DENNE super-enkle oppskriften! 
Så godt likte jeg det- at det blir nok ikke bare med dette skjørtet, nå skal jeg på Stoff og Stil og finne flere farger!

Singlet//avklippet tee//RVCA, veske//Volcom, sko//Converse, halskjede//Gina Tricot, beanie//H&M Herreavd.


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Dette var kjempe stilig! Så herlig å ha en mamma som hiver seg rundt og syr på 1-2-3. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...