torsdag 11. april 2013

Inspirasjon!





Jeg befinner meg ikke i en kreativ modus om dagen, men heller i den fasen der det er litt stille før stormen, og ideéne strømmer på mens jeg suger til meg inspirasjon og deilige, overfladiske drømmer om alt fra stuebord (Tablo//Normann Copenhagen), nytt bad, å pusse opp gutterommet, finne den perfekte iskaffe-oppskrift (noen som har en....???), sette igang med sølvspray og et DIY-prosjekt, sommerklær og brun hud, terrasseliv og nye (funky?) hagemøbler, litt nytt til veggen (Debbie Harry og posters fra RK Design) og at det alltid er plass til en pute til (helst "Gran" fra Fine, little day)!

All inspirasjonen jeg kommer over, som regel i digital forstand- samler jeg i mapper på "Pinterest"- følg meg gjerne der!


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...