tirsdag 29. oktober 2013

Tablo


Noen ganger skulle jeg ønske jeg var en av dem som bare kan spasere rett inn på IKEA eller Skeidar og umiddelbart bare peke seg ut første og beste sofabord, og si: "Jeg tar det her, jeg!". Men så enkelt skal det tydeligvis ikke være i min verden, og etter fire lage år er jakten på et sofabord endelig over- og vi havnet til slutt på "Tablo" fra Normann Copenhagen. Enkelt, rundt, hvitt, stilrent og skandinavisk design ble det- en fin motvekt til vårt gamle hus, der det fort kan bli litt mye av det gode med retromøbler, antikk og loppefunn. Her handler det om balansekunst- og vi er så langt godt fornøyd med vårt nye møbel, selvom den slags problematikk virkelig inngår som de mindre viktige i hverdagen, bare så det er sagt!!! Andre alternativer vi vurderte var fine og praktiske "Tray" fra HAY, det smarte stable/ modulbaserte bordet "Cubis" fra Bolia, eller "Viola" fra Ygg&Lyng

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...